Vrijdag 16 mei - Reisverslag uit Congo, Mexico van Nicky Rover - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 mei - Reisverslag uit Congo, Mexico van Nicky Rover - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 mei

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky

19 Mei 2014 | Mexico, Congo

Vandaag zijn we naar de markt gegaan en moesten we zoveel mogelijk inkopen doen van de 1000 euro die we kregen. Ik deed mijn uiterste best want degene die het meeste had gekocht won heel veel geld. Helaas was het moeilijker dan ik dacht... Ze hebben in Congo bepaalde gewoontes die ik niet kende. Op straat gebruiken wij die in ieder geval niet: wederzijds vragen hoe het gaat en fysiek contact maken (bijvoorbeeld een hand geven). Het is me dus ook niet gelukt iets te kopen. Frustrerend, waar slaan al die gewoontes en omgangsregels op?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicky

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1530

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen!!!

Landen bezocht: