Geland in Congo - Reisverslag uit Congo, Mexico van Nicky Rover - WaarBenJij.nu Geland in Congo - Reisverslag uit Congo, Mexico van Nicky Rover - WaarBenJij.nu

Geland in Congo

Door: Nicky de Rover

Blijf op de hoogte en volg Nicky

14 April 2014 | Mexico, Congo

Vandaag zijn we geland in Congo, hoe het plekje heet weet ik niet meer. In het vliegtuig heb ik gesproken met Nel de Krager, grote Feynoordfan. Zelf vond ik dat een beetje overdreven en toen ik vertelde dat ik Ajaxfan ben flipte ze bijna... Men, dat gaat nog wat worden met die hooligans. Stelletje schreeuwerds. Hoogstens irritant.

Verder heb ik met mn vrienden een yel bedacht: chillheid, vrijheid, matties en blijheid. Dit is hoe we zijn, maak met ons geen gein. Chill, chill, chill, geld is wat ik wil. Yeah.

Ik vond hem briljant verzonnen. Natuurlijk wonnen de schreeuwers weer. Met hun grote mond schreeuwen ze overal overheen. Maar daar laten we het niet bij zitten! We gaan voor dat geld, ik ben benieuwd wat ons nog te wachten staat.

Tags: P1C , A1